äääntliiiiiiiigen LOV <3<3<3<3

Äntligen lov säger jag bara , fyfan vad härligt med en vecka utan skolan , känns lite för lite , men bättre det än alls ;)
Idag har jag vatt hos elin , där var Tilda och Alice oxå , snart kommer elin hit och sover här , för imon ska vi vakna rätt tidigt och åka till Ronneby där jag ska tävla ;(;(  Fan jag kommer dö , läskigt som fan ,  jag lär förlora ALLA matcher !!
Men ska kämpa fan , plus mamma , pappa & elin (sis) 'är där så jag klarar mig <,33
Snart kommer hon med lite gott så sätter vi väl på nån film , men vi lär inte vara uppe jättelänge som vanligt ikv ,måste vakna rätt tidigt imon .. ;)
Aja nu måste jag ta och ringa henne , PUSS&KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0