you can´t be me ..

Hej igen ;)
aa , det blev en riktig "slappdag" , har bara suttit här och lyssnat på musik , druckit caffe latte , tittat på O.T.H & vänner .
och så får man det värsta sist , måste göra min mattelapp ;P
nej men det är inte så hemskt ;P
och imorse satte jag klockan på 06:40 , så jag skulle hinna duscha , vilket jag aldrig gör på mornorna ;o
men jag glömde att tvätta håret igår , men såklart så ringer klockan jag smäller till den och somnar om till 07;15 , greaaat gerta , just great :P
så jag måste duscha snart oxå , så det blir lite plugg och dusch idag :)
sen kanske jag sätter mig här lite oxå , elr går jag och sover :P
men i vilket fall , imon så är det skola , även syslöjd med EVA :p
och kanske hitta på nåt med elinsis , får se ..
men min kväll lär bli bra iaf , för mina systrar ska på biopremiär av Twilight , så det blir chips & cola , film för mig tomorrow ,om det inte blir att vara hos nån social ;P
Nej nu måste jag in i duschen annars hinner jag inte idag heller , not good !:P
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0