varm obo´y :)

Hej :)

Min dag började med att vakna runt sju nånting sen gå upp och fixa mig smått :)
Dagens klädsel va mina jc - jeans , en svart-grå randig tröja från Vero Moda och en svart stickad kortärmad tröja över , svårt och förklara och min kamera är pajj än sålänge så det blev ingen bild ;o
Men som tur är kan jag låna systers kamera till nån annan gång ;P
I skolan hade vi gympa och lite saker , sen tränade vi på vår dans till Julspelet , det börjar bli riktig bra nu och alla kan dansen bra , alla förutom jag då , som va sjuk några dagar ;o
men det går bra ;)
Lina & Linnéa (tror jag att det va?) har hittat på dansen och den är grymt bra tycker jag och vi dansar till CandyMan - Christina Aguilera .
Grymt somsagt :):)
Så det kommer bli mycket övning på sångerna och dansen nu inför julspelet ;);)

Just nu sitter jag och dricker varm Obo´y faktist , inte ofta jag gör det :p
Måste snart ta tag i pluggandet , ooooooooh , kill me .. ;(
vi ska ha 'Judendomen' frågor , sånt är ganska svårt att plugga in i huvudet , men det ska gå :)
nej nu måste jag dricka upp min varma goda dryck och sen MÅSTE jag plugga, det är viktigt ! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0