tävling för brudarna va det ja :)

Hej bloggen :)
idag har jag vatt i mörrum och tittat på när emma , hanna , elin & amanda tävlade :)
skitduktiga alla va dom , emma kom till final , SKiTJÄMT  va det i finalen , men det gick inte hela vägen , hon förlorade , men hon kom iaf 2;a , och det är sjukt jävla bra :p
det är hennes andra match ,nu får hon inte tävla mera i "nybörjartävlingarna" , så hon ska tävla i mina (heh , skryt bara gerta)  , känns också skitbra att ha en nära vän med sig på tävlingarna <3
för elin gick det skiiitbra också , hennes första tävling va detta och hon kom till semifinal , vill säga hon kom på delad 3;a plats :)
och för amanda och hanna gick det sjukt bra oxå , hanna kom inte vidare .
men amanda kom vidare och kom jättelångt :)
dom va iaf sjukt bra :)
tävlat i badminton , för er som inte fattat än :p
aja ,sen har jag gjort lite saker hemma .
nu ska jag sitta här en stund till och sen göra caffe latte :):):)
imon blir det väl att vara med nån elr hemma och slöa nu innan skolan börjar igen ;/
PUSS&KRAM <3<3

Kommentarer
Postat av: Madde <3

sv; Ja, eller hur ;)

2008-11-01 @ 22:03:30
URL: http://puppicat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0