stan med amanda ;)

Hej  ;)
skola till tjugo i två , sen blev det stan med amanda:)
vi tittade runt lite ,hon böt sin tröja på JC till nåt annat , och vi fikade och lite sånt :P
gissa vad vi såg ? , en kille med dreads och en med plattat svart hår , amanda baa ; amen , vi har ju typ träffat bill och tom ..
så satt amanda och glodde på han med dreadsen (döda mig inte amanda;p) så märkte han det så hon typ gapflabbade , sen när vi skulle ut så träffade vi på han ;P
fyfan vi baa sprang ut , pinsamt !:P men kul ofc ;P
sen åkte vi hem , sen har jag sovit , börjar bli som en vana nu , innan sov jag alltid , men sen slutade jag , orkade helt enkelt inte , nu blir det att sova varenda dag efter skolan nästan ;P
nu sitter jag och tittar runt på TH-bloggar ,lyssnar på musik & chattar med vänner ;);)
och amanda om du ser detta , så kommer jag till dig 20 i 8 för att hämta mina väskor ;P
XOXO /gck


bill kaulitz ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

i seee :D

2008-11-25 @ 21:42:47
URL: http://mmandaaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0