söndag

Hej ..
idag har jag inte gjort så mycket förutom att ha slappat , vatt uppe i byn och köpt lite saker .
tråkdag idag , söndag jue :/
imon börjar en ny vecka , men ikv blir det en härlig TV-kväll , O.T.H , Gossip Girl , Sanningens Ögonblick ,gillade inte sanningens ögonblick innan  men nu börjar det va kul när dom avslöjar massa hemligheter :P
sen är det final på ensam mamma söker , det är kul det med:)
så framför tvn hela kvällen blir det :):)
just nu sitter jag faktist och redigerar en bild på min kära vän Amanda  ,har inget att göra och jag hittar inte nån bild på mig som jag vill redigera , så hade jag en bild på Amanda från i somras då jag , hon & linnéa sovde över , fixar till bilden lite :)
det kommer nog bli snyggt , och om du vill ha den Amanda så kan jag skicka :P
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0