redbull <3

Hej , förlåt för att inte ha bloggat .
men nu har jag faktist nåt att skylla på , det har inte gått att vara inne på Blogg.se , det har kommit massa ; Publishme.se ; sidan kan inte visas och sånt shit som brukar hända ;o
Men nu funkar det :)
Det finns inte så mycket att säga om min dag ,har inte ens vatt ute ;o
Jag vaknade vid 12 ungefär , somnar bort halva dagen som vanligt ;/
Sen gick jag upp och åt frukost och satte på mig mysbyxor och satte mig framför tvn , tittade lite på Camp Rock som va på 5an idag ;)
Den va med svenskt tal ,sånt hatar jag verkligen ;o
Personen som pratade för Joe Jonas ,elr vad han heter , iaf han lät som värsta skäningen . lät som Ola :P
jag hatar dubbade filmer ;omen iaf ,sen har jag inte gjort s¨mycket , har nyss ätit och sitter här och dricker redbull med massa citron i och äter vattenmelon :P
ska titta klart på O.T.H , sen på Gossip Girl och sen sanningens ögonblik , :):)
puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0