Onsdag :)

Hejsan :)

idag har jag varit i skolan , vi har  haft matte , afrika-fakta , svenska och en massa ..
tråkig dag ;/ men imon ska vi till Bio med klassen , ska typ se en film som hette "Spirited Away" , jag vet inte om det stavas så , men nåt sånt iaf !
Nån som har sett den ? :)

Aja , ska googla lite på den och se vilken som spelar i filmen och vad den handlar om ;)
Snart ska jag ta nåt och äta och sen måste jag till Bibloteket för en bok som jag har velat låna länge har inte funnits så nu har den kommit och dom ringde och bad mig att hämta den !
Den heter ; Som jag vill vara!
Alla säger att den är rätt bra faktist , får se :)
Och sen ska jag träna , sköööönt :)<3<3
Det är som min dag ser ut !
Har inte så mycket mer att skriva förutom att imon är Tokio Hotel med på MTV EMA , fan håller tummarna på att dom ska vinna :):)
Och ni har röstat va ? ;P
Puss&Kram :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0