Onsdag ;)

Hej ;)
idag va det skola , inget kul att skriva om det ..
sen stack jag hem och gjorde lite saker , sen stack syrran till biblioteket och hämtade mina böcker , det va "Om jag kunde drömma" och "Som jag vill vara" , har redan börjat läsa på Om jag kunde drömma , riktigt bra ;)
filmen Twilight är ju baserad på den boken som är biopremiär just nu :):)
Sen när jag hade läst lite så va det dags för träning i stan , träningen gick bra , och i lördags så tävlade jag och kom 5;a , så visste jag inte att det fanns pris på det och vi stannade inte tills prisutdelningen så jag fick min lilla pokal idag ;)
finfin , lite stolt blir man ju för det va en svår tävling ;P
Annars sitter jag och försöker plugga på Egypten , det går verkligen skitdåligt , jag fattar ingenting , och imon har vi prov på det så GREAT !!
får plugga så mycket jag kan och sen gå och sova , trött som fasen , sov inget idag så ;o
Skriver mera imon , och sorry för att dessa dagarna då jag är i skolan är så himla tråkiga inlägg , har så lite tid att blogga på vardagarna ;o
men försöker så gott jag kan ;)
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0