Måndag

Har vatt så himla trött och haft huvudvärk , halsont idag ..
Så när jag kom hem från skolan gick jag direkt och sov , har fortfarande skitont i huvudet ;o
skulle egentligen träna idag , men har haft så himla ont i halsen hela helgen , jag fick egentligen inte tävla i lördags men det gjorde jag iaf , så nu börjar det kännas igen ..
så jag avstod från träningen idag ;(
har suttit här och tittat på Vänner medans jag har redigerat en bild till Nadia ;)
hoppas hon blev nöjd :)
har oxå druckit glögg med mandel i , mandeln va god ,glöggen sådär :P
gillar ni glögg ? :)
aja ,nu ska jag ta nåt att äta och sen plugga lite smått .
xoxo /gck


Kommentarer
Postat av: Nadia

jag blev jättenöjd :D

2008-11-25 @ 18:36:50
Postat av: gck '

det va ju bra att du gillade det nadida ;P

ha så kul i egypten nu :P

2008-11-25 @ 21:37:34
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0