IDOL ;')

Hej :)
min fredagskväll var rätt bra , va hos elin till nåt vid 8 tror jag , vi gjorde faktist inte så mycket , vi var båda trötta och slitna .
vi spelade filmjakten , nåt spel med pippi , madicken , emil , och alla såna där härliga saker :P
sen va vi och köpte snacks på ICA , sen stack jag hem , nu sitter jag här med en påse chips och grön krusbärscider i en grön fet kopp ! :P
you want a pic on that ? ;P
aja , halsen börjar faktist svida lite , fan jag som ska tävla imon , men det går nog över får man hoppas :)
vet ni ,jag va faktist 9 i blekingerankningen U13 , det är faktist inte så dåligt ;P right ? :):)
just nu tittar jag på fredag hela veckan , har precis tittat på lite på IDOL , vem tror ni åker ut ?
jag hoppas iaf på att Johan stannar ;')
puss&kram


haha , GOTT :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0