friday ;)

Hejsan :)
ÄÄÄNTLiGEN FREDAG <3<3 HALLELUJAH !:)
vad har ni haft för er denna fredag , min dag va riktigt kul faktist :)
först va det skola , riktigt kul på rasten då vi va inne på klassrummet och verkligen dansade allt vad vi pallade till candyman - xtina (christina) , det va jävligt kul , eller hur girls ? :):)
sen efter skolan va jag med emma och elin , vi hade oxå kul som vanligt , vi spelade Guitar Hero (stavning?) , det va iaf riktigt svårt ;o
och skrattat har jag som fan idag ;)
nu sitter jag och lyssnar på Green Day faktist ;P
och läser lite om tokio hotel , igår såg jag dom på MTV - TRL :P
nåt jag verkligen vill se är att om det stämmer så ska Bill ha en ny tatto nere vid sidan och magen typ ,jag vet inte rikigt var , men iaf , det sägs att han har sagt att han har en men att han måste vara naken för att visa den , vet inte vad jag ska tro , men om det är sant vill jag se , (haha , inte misstolkas?) men jag är döökäär i hans andra tattos , dom är så sjukt fina , TH-LOGGAN, STJÄRNAN & FREiHET89 , they are beautiful <3<3
min kamera är pajj så den ska typ försöka fixas , men tills dess vill jag ladda upp lite bilder på tokio hotel ,gör det typ aldrig .. men det är för några av er inte gillar dom och jag verkligen hatar att få massa skitsnack om dom här , eftersom det är min musikstil trots allt , och blogg med ;o
men får se om det blir mer Tokio Hotel här elr om inte , men jag gillar att skriva om TH (a) :p
ska äta upp mina snacks som jag har framför mig nu och bli riktigt tjock , om jag inte redan är :P
aja ,pusshej änglar <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0