fredagkväll ;)

Hej :)
fredag idag , härligthärligt :):)
skola idag ,sen efter stack jag amanda till linnéa , där emma och hanna oxå va :)
sen kom lite andra människor oxå dit :P
aja ,nu sitter jag iaf här och dricker RedBull & har nästan precis kommit hem från byn med syster , vi köpte Dillchips , Godis & Chokladsås till glass ;P
MUMMS " ! :)
annars sitter jag och tittar på IDOL ,tittade på Johan när han sjöng , riktigt bra tycker jag ;)
han typ va framme där en tjej på första raden satt och han sjöng och tittade på henne och hon skrek som fan !
det va så jävla kul och se , kul för henne att se sin idol ;P
skulle Bill gjort sådär mot mig skulle jag inte kunna skrika så mycket ,jag svär jag skulle frysit till is om han sjöng precis framför mig ;)
sen när hon stod där uppe kunde ju tjejen knappast andas :P
hehe , vet inte vf jag skriver om detta men har inget att skriva ;p
aja ,måste fortsätta min fredagskväll med syster , vi hyrde en film med förresten ," What happens in Vegas " .
skriver mera sen och om inte så hörs vi imon :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0