Bio ;)

Hej bloggen :)
Idag va vi på bio , Spirited Away va titeln på filmen jaa !
Den va inte så himla bra enligt mig , inte min stil .
men det va rätt kul , träffade även några från min förra klass i Mörrum :):)
Sen efter skolan stack jag och köpte en chipspåse (a)
haha , jag hade fått 20 kr av mamma om vi fick köpa nåt på bion , men självklart fick vi inte det , så jag köpte chips <3<3
ska bara vänta på syster och sen kan jag dra till amanda , för mamma är inte hemma och syster har glömt nyckel !!!
Ska äta klart min chipspåse nu :)
vet ni vad förresten !?!?!!? VÅRT TELiA-BOLAG FÖR MTV , THE VOiCE M.M , DET FUNKAR iNTE SÅ iKVÄLL NÄR TOKiO HOTEL TÄVLAR i MTV EMA SOM BÖRJAR FÖR EN GÅNGS SKULL TiDiGT GÅR DET OCH PAJJAR SiG , FAN ViLKEN OTUR , MÅSTEEEEEEEEEEEEEEE SE JU :(
SÅ SNABBT SYSTER KOMMER SKA HON FiXA DEN OM DET FUNKAR FÖR DETTA ÄR iNTE RÄTTViST :'(
MiTT ÄLSKLiNGSBAND ÄR MED JU , OCH DET BÖRJAR KLOCKAN 21;00 , JAG HiNNER SE HEEEELA MED :'(
KiLL MEEEEEEEEEEE !!!!!!
sry ;o

Kommentarer
Postat av: Elin ljungdahl

filmen söög! :P

2008-11-06 @ 17:10:14
Postat av: Andréa

Hej! Kika gärna in i min blogg och lämna en liten kommentar :)

Ha en bra kväll!

2008-11-06 @ 17:24:02
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du hört att en tokio hotel är på sjukhus??

2008-11-06 @ 18:23:51
Postat av: gck '

anomnym ; nej , det har jag inte ,säkert skitsnack ..

bara hört att gustav har krockat !?

2008-11-06 @ 20:11:20
URL: http://gertacurraj.blogg.se/
Postat av: gck '

sv till elin ; ja som fan !:P

2008-11-06 @ 20:12:07
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0