Ben&Jerrys

Hej :)
Min dag började med att jag vaknade klockan 7;00 , fixade mig och lite sånt .
sen åkte jag och elin till Bräkne-Hoby för tävling ;)
Första matchen mötte jag Lisa , jag förlorade .
Andra mötte jag en som hette Sara tror jag , jag vann .
Sen mötte jag Ronja , jag vann mot henne med , så jag kom vidare ..
fast inte så långt , åkte ut efter slutspelet , men jag är ganska nöjd iaf :):)
sen när jag kom hem så duschade jag lite snabbt och sen gick jag och la mig , så himla trött va jag .
sen vaknade jag nåt vid 5 tiden , och åt middag ;)
och sen fick jag duscha igen för jag hade somnat med alla kläderna på och nån smartass hade lagt filt över mig så jag va jävligt varm och svettig när jag vaknade ;o
iaf , sen stack syster och köpte Ben& Jerrys till mig och Ida , fast Ida gillade den inte så då blir den hela min ;P
oooh fyfan jag kommer bli fet ;P
annars sitter jag och tittar på Bring It On på kanal5 och äter somsagt B&J :)

Puss&Kram


mumms :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0