torsdag -,

nu har jag inte skrivit på åratal , men min dator har vatt på "lagning" så jag har inte kunnat uppdatera så mycket på sistone . ;/

imorse vaknade jag klockan 07:00 och gjorde mig i ordning , idag har vatt riktiigt varmt så jag tog på mig shortsen ;]
riktigt skönt , och sen stack jag hem och soola >.<
sen ringde jag jozzä så vi stack ut och gick lite i byn <,33
aaa , det var nog det enda jag har gjort typ  ._.
helt vanlig dag , inget specielt har hänt , men imorn ska jag och några tjejer dra till Långasjön och bada , redan nue .. iih , kanske kallt x)
skiit kul jue ;]
' sen på kvällen hittar vi nog på nåt .
aja , nu ska jag käka och plugga .
puss/kram .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0