11 maj :]

hej bloggen .
idag har jag vaknat och fixat miig , sen har jag inte hunnit nåt annat :P
haha , i fredags va jag och badade med tjejorna i långasjön , väldiigt kul ;]
första doppet dåja , den 9/5 . yäähä ;)
sen igår var jag lite på 11 maj i mörrum med amanda , emma & hanna .
vi kom diit och tittade runt lite , och sen stack vi till karusellerna där , så kom det en och gav oss 4 biljetter gratis , så shysst , han bara kom fram och gav oss dom .
så vi åkte en karussell , sen åkte jag och amanda en annan som va såg läskiig ut , kunde lixom inte motstå den ,
den va jättekul iaf ;]
jag kööpte typ ingenting , det fanns massa Tokio Hotel - saker men jag hade inte med mig så mycket pengar , så jag kunde inte köpa nåt sånt . väldigt dyrt var det . 
aja , nu ska jag sola och annat , vi ska oxå grilla senare så det blir kul . 
annars ska jag bara slappa idag ,skola imorn ju .
 
grymt roliig helg har det iaf vatt . :)
pussar och kramar , <,33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0