STAN MED SiS .

idag har jag och sis faktiist vatt och joggat ;] dedu ?
sen stack jag med till stan med Ida , hon köpte ett par jeans och jag hittade inget fiint .
men igår köpte jag faktiist en jätte cool TH-tidning , det var typ 6 XXL posters & en jättestor poster på hela bandet på typ 90cm 60cm . jättestor . höhö ._.
nu har jag rätt många posters ju ..
och som ni kanske redan visste om så är Bill Kaulitz sjuk och ska operara halsen .
han hade fått en cysta tror jag det stod att det var , iaf han hade fått den i halsen och om dom inte får bort den kommer han aldrig mera kunna sjunga . då blir det ju ingen Tokio Hotel , och det skulle jag inte klara av .
så vi får hoppas att det går bra .
men dom har iaf inställt hela turnen .
hoppas han mår bra , jag har skrivit en massa mejl till han .
stackars Bill .
men det kommer nog ordna sig .
Just nu sitter jag och lyssnar på en massa roliga klipp med han .
Jag och sisen va och hyrde "På smällen" . så ska titta klart på den .
men jag skiver nog mera imorn .
PussHeii <,3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0