torsdag .

tyvärr så kunde jag inte skriva igår , kunde inte vara vid datorn , för på dagen var jag med hanna & elin ,
sen så skulle elin sova här så jag fick inte blogga :P
vi tittade på film och åt ostbollar & popcorn ;*
vi tittade på "dramaqueen" och halva "bombay dreams" , sen spelade vi kort :P
sen så stack hon och borstade tänderna när klockan va halv 2 typ , och när hon kom tillbax så sov jag :P
tihii , stygg jag var ,hade ju lovat att vara uppe med henne till 5 på morgonen så att hon kunde sova i bussen till Kroatien .
men jag var för trött ._.
men hon va uppe till halv 4 iaf ;) sen vaknade hon klockan halv 9 & väckte meej :(
så satt vi och spelade spel hela dagen nästan ..
kommer att sakna min elin jättemycket <3
2 veckor ska hon vara där .
Idag har det inte vatt fint väder så vi kunde inte åka till Långasjön ;'
men imorn ska jag kanske dit med Mia om det blir varmt .
nu ska jag äta och sen titta på en film som sisen har hyrt  ; "försoning" .
och sen gå och lägga mig ,jättetrött ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0