söndag ,

egentligen hatar jag söndagar ,men det är ju sommarlov så är dom helt okej ;}
förlåt för att inte ha kunnit skriva på hela dagen , men har vatt med loovis och har inte hunnit .
men nu kan jag skriva :P
jag och loovis va uppe i hennes rum och klädde oss i olika outfits , skiitkul .__.
bilder kommer väl snart :P
sen chattade vi med effe ,fyfan vad vi dampade , helt seriöst .
inte bra .__.
sen kääkade vi , sen stack jag hem .
megakul med loovis har det vatt :]
nu sitter jag har och bloggar och chattar med socialt folk ;*
ikv ska jag och sisen titta på "En prinsessas dagbok 2" ..
pusshej , lägger upp en "dagens outfit" oxå . <3


Kommentarer
Postat av: mongosyster

ja de va kul ;D

2008-06-15 @ 22:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0