skolavslutning

nu har jag inte skrivit på länge , förlåt , men det har inte gått att gå in på  blogg.se ;o
aja , idag vaknade jag klockan 09;00 , gick upp och fixade mig och stack till skolavslutningen .
satt i kyrkan och vi sjööööööng , hörde ni oss inte på radion ? .__.
sen sjöng 6;orna och så .
sen slutade vi ,
S O M M A R L O V < 3
yöääääähää ;]
nu sitter jag hos loovis och bloggar , sen imorn ska sis sova hos mig kanske ,hon åker till Kroatien på fredag ;[
kommer sakna mig ihjäl ;o
men snart kommer min emma hem , jippie .. <3
´nu ska jag och loovis hitta på nåt , slänger upp några bilder ikv .
pusshej <3


Kommentarer
Postat av: mongosyster

fan va snygg du är!!!!!!! jag vill bara krama dej med det går ju nt,,,,, :@ men jag kommer snart hem så då kan jag krama dej,,,,pusshej // ett annat mongohue <'333333333333333

2008-06-13 @ 22:43:10
Postat av: gerta

hehe , naaw . ger en stor puss

2008-06-13 @ 22:50:01
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0