Lördag .

godmorgon , vaknade typ för en timme sen , klockan 12;40 , asså det är verkligen inte bra , fy på mej ..
sen gick jag upp och gjorde ännu en smootie , <3
Sen klädde jag på mig ,men inte fixade håret eller sminkade mig , asså gud jag har inte plattat mitt hår på veckor nu ;o
och inte sminkat mig heller , aja ändå sommarlov ju , fast inte fint väder ..
idag ska jag oxå slappa tror jag , eller ringa nån social och hitta på nåt .__.
kanske nåt med sisen .
På torsdag ska jag och mongosyster Loovis till K-krona och shoppa , yäähä ;]
megakul jue , sen på onsdag ska vi kanske till K-krona och jobba :P
får se hur det blir , men kul ska det bli ;* det lovar vi ..
nu ska jag fixa lite mat till mig och äta ,sen får jag väl ringa nån .
pussar och kramar på  er sötnosar <33

DAGENS OUTFiT


suddig och dålig bild ;o

svart tröja , H.M
♥ blå-vit randig tee , Gina Tricot .
♥ jeans , crocker , JC .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0