*liiiiipa*

hej , nu har jag vatt dum och inte bloggat på hela dagen .
men idag har verkligen vatt slappdag , jag vaknade , gick i bh & shorts till datorn och satt och spelade ett spel:P
gut , not !
sen satt jag och spelade i typ 2 timmar och sen gick jag till byn & skulle köpa mjölk , så träffade  jag Hanna i byn oxå .
så jag snackade med henne lite , sen stack jag mamma & pappa till karlskrona och hälsade på några , och så satt jag och hon tjejen som vi hälsade på och spelade det spelet hemma hos henne med .___.
sen åkte vi hem och på vägen hem pissregnade det och åskade och blixtrade , jag började typ liiiipa , jag hatar blixtrar , det  är så fuckat hemskt , och idag va det extra mycket , himeln blev lila och det blixtrade till var tredje sekund typ , det är så lääskigt :(
asså tyck värsta synd om mig nu va !! .___.
och nu sitter jag här och är trygg och jag snackar med sööta Mia oxå <3 
och snart ska jag ta nåt att äta och sen gå och lägga mig .
neej ,nu loggade fru in oxå . Linnéa goes da beeest ;}
aja , ska snacka med henne lite nue , pusshej sötnosar <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0