frågor .

HAR DU:
Ett förhållande:
Nej
En bästa vän: Jag har två , Elin & Amanda .
Haft ett seriöst förhållande:
Kankse det :P
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: sorgligt nog , ja .
Skrikit åt en lärare: Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: oohja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nej
Snusat: Nej
Rökt: Nej

DAGENS:
Klädsel:
Linne från Vero Moda , Jeans från JC .
Smink: osminkad idag .
Frisyr: en slarvig uppsatt tofs .
Låt: Scwarz -Tokio Hotel .
Vill ha: Pengar så jag kan shoppa lite :P
Sjuka: Ingenting
Drog: Musik
Saknad: Linnéa & Anton :P
Köp: Läppglans .
Godis: har inte ätit godis idag .
Attityd: trött !
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: håret looks bad :P


Kommentarer
Postat av: mongosyster

säg nåt min blogg kan heta!!!!!!!!!!!!! jag försöker komma på massa saker hela tiden men kommer aldrig på nåt ju ;( men men jag längtar iaf till nästa vecka,,,=)

2008-06-14 @ 10:17:57
Postat av: gerta

men jag har ju sagt att den kan heta loovispetersdotter.blogg.se , ahha<3

2008-06-14 @ 13:58:29
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0