donken in meine herz ..

nu har jag kommit hem från donken med amanda & loovis ,vi hade megakul som alltid :P
jag tog en hamburgare för 15 kr , och sen så delade jag och sisen en står pommes tsm , sånna fetton vi är ,elr iaf jag ;]
sen gick vi hem , långsamt värre , amanda sa "heeeej" med en megasööt röst till alla som gick och cyklade förbi :P
alla häälsade glatt på min sööööööta sis <33
nu sitter jag här och har precis gjort och kääkat mina nudlar , yummii .__.
och snart ska jag och silva försöka göra en islatte , önska lycka till va :P
vi är inte duktiga på sådant  ska jag säga ;]
imorn ska jag kanske va med loovis lite i förmiddan , sen vet jag inte vad jag ska hitta på , får köpa hem nåt gott kanske ;*
fredag ju ..
sen på lördag är det så att då har jag älskat Tokio Hotel i 1 år , exakt ett år sen <33
jag ska till karlskrona och shoppa , ett bra sätt på att fira va !? :D
sen ska jag typ fira med jordgubbar och grädde ,haha yumm ;D
kanske bjuder hem amanda, hon har faktiist älskat TH så länge oxå .
så lite får man bjuda , <3
Förresten , så spelar ju Ryssland - Spanien , och det står 0-3 till Spanien , så goodbey Ryssland .
så bra dom är :P
min syster blev glad när han dära Silva gjorde mål :P
hm , gissa varför egentligen .
äsch, vafan nu har jag skrivit för mycket , blir tråk för er änglar <33
får sluta nu , pusshej äääänglar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0