Bills ass live .__.

idag orkar jag inte skriva så mycket .. ,
idag har jag vatt hos Loovis & hos hennes mormor .
och nu sitter jag här och lyssnar på TH och ser det nya avsnittet av THTV ;]
det måste vara den roliigaste avsnittet ever , Bill är på sån sjuk humör :}
ni måste måste se !
http://youtube.com/watch?v=etpBymjqEPc  .
TiTTA NU!
Bill är så sjukt sööt för han bara ;  Next week att TokioHotelTV , Bills ass live .
hmf , ser fram emot det stort <,333
det är kärlek till högsta nivå .__.
fuck så sööt han är däär , och Tom har på siig två stora T-shirt på varandra , haha .
och Bill tar fram ett par stora hööögklackar , typ sådana som strippor har :P
och Bill säger så till Georg : dom kan du ju ha med en kjol ;]
och så får man typ se när Bill byter om ,man ser liite av hans kallingar , det räcker för mig , elr nej , inte precis:P
jag vill se meer ;]
neej , men jag ska sitta och titta massa omgångar på denna sööta avsnittet , och imon ska jag till K-krona och shoppa , jippíiie <3
Imorn är det min och TH´s ettårsdag , om man ska kalla det så :P
mwahha , men visst är det kul , jag har gillat TH i ett år nu .
stoor megapuss på det <3333333
nu ska jag fortsätta titta på TH-vidios , lova att titta på avsnittet nu ._.
och kommentera här under om ni tyckte det va kul , oxå ett måste :P
godnatt änglar , LEUTE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0