äntligen fiiiiixat .

nu har jag inte bloggat på flera dagar , men jag har fixat med designen .
den är tydligen klar nu , fast den blev inget specielt , ska be sisen fixa min design .
annars får den va såhär , orka inte krångla mera med den ;o
jag suger på sånt här .__.
aja , igår va det midsommar , gjorde inget specielt , satt och åt en god middag och myste lite .<3
annars va det helt okej , sen i torsdags så va jag och Loovis i Karlskrona och shoppade , jag fick hem en klänning och en  kjol och annat .
Loovis köpte en likadan klänning , sjukt sööt är den .
bild på den kommer upp ; ]
och nu har jag precis duschat så jag ska upp och fixa mig lite .
sen får jag väl ta och ringa nån och se om vi kan hitta på nåt ;]
Emma är hemma från U.S.A nu iaf ,så hon kanske jag ringer ..
och Elin kommer hem på Fredag elr nästa Lördag .<3 läängtar ;;*
jag kan lägga upp några bilder som jag tog i Onsdags och en bild som Anton gjorde till mig .
lägger upp dom på ett annat inlägg .
pussar och kramar , <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0