torsdag

guten morgen leute :)
idag har jag vaknat ganska 'glad' typ , hehe , nejmen jag vaknade inte sur (vilket jag brukar) för jag vaknade typ klockan ett typ , då brukar jag oftast va på dåligt humör , för mig är det ganska tidigt faktist :/:/
inte bra att sova bort halva dagarna ! jag som lovat mig själv att göra mycket på detta lov !
skitsamma ..
iaf , sen gick jag upp och åt , sen ringde jag elin och frågade om jag och hon kunde hitta på nåt , fast hon skulle fira 'efterjul' elr vad man kallar det , hos sin mormor .
så ajja , men imon så ska vi till karlskrona och shoppa igen , mellandagsrea förfan , nu när man har pengar efter jul med!
och sen får jag på min födelsedag på måndag , sometimes life is gooooooooood ;);)
jag gillar egentligen inte högtider men pengar och kläder gläder mej som fan !;)
Idag blir det att va med Hanna , får se vad vi gör .
flummar i byn är känt här i asarum när jag och hanna är , annars sitter vi och dillar massa skvaller (L)
love it ;P
syster hade fått hem Idol-skivan 2008 , så jag sitter och lyssnar på Johan , skitbra i think !
aja, nu måste jag fixa mig annars får väl hanna damp !
puss och kram , skriver ikv leute :*)


den är faktist ganska bra iår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0