the sun is shining in the night ..

Hey ;)
tänkte bara skriva ett sista inlägg , har inte mycket att skriva men aja .
har nyss tittat på Gossip Girl och innan dess O.T.H, bäst bäst bäst :):)
nu sitter jag faktist och skrattar på msn , för det är en där som sitter och kaxar , det är kul och se hur hon anstränger sig att skriva nåt riktigt elakt så jag tar åt mig , men jag skiter totalt i henne , för i verkligheten är hon inte sådan ,jag känner allstå henne ..
men aja , jag struntar i henne somsagt :)
puss på er söta som läser min blogg ,har inte många men jag är glad att ens nån läser om min vardag ,för den brukar va ganska tråkig ;P
aja , puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Tack så jättemycket!

Sånna som försöker trycka ner en ska man inte bry sig om :)

2008-12-07 @ 21:26:34
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0