the reason .

Hej :)
igår bloggade jag ingenting typ .
och dagen innan dess bloggade jag massa tråkigt .
såhär är det ,denna helg har verkligen vatt tråkigare än nånsin , jovisst i lördags va vi och shoppade , det är ju kul .
men annars har jag bara varit inne och tråkat som fan , typ tittat på tv , suttit vid datorn .
igår var jag inte alls ute ,inte i söndags heller .
har vatt så jävla trött :/
har bara inte haft nåt att skriva om , inga bilder att lägga upp , men nu är den typ fixad så lite bilder ska det bli ;)
idag har jag vatt med pappa i olofström och typ lämnat tillbax en kamera som vi köpte igår typ , den va inte så bra , typ 8 megapixel , det är väl inte så dåligt ?:P
men ändå va den inte bra :S
men iaf ,nu är vår gamla fixad !
annars har jag inte gjort mycket idag heller ,har druckit caffe latte , och nu ska jag göra soppa ;p
ni undrar säkert varför jag äter soppa så jävla mycket ,och det gör jag skitofta för att det är så jävla gott ,det finns typ en grönsakssoppa på ICA för typ 12 kr ,jag tycker den är skitgod , så jag är typ stamkund när det gäller soppa på ICA ! :P
jag lovar liiiiiite bilder imon ,om vi får hem den imon såklart , för det är ju jul och sådära , så om vi inte får den imon så blir det bilder en annan dag om den inte pajjar igen .
PUSS !
förresten ,vet ni nåt ni ska få i julklapp , jag vet ju att några av mina tjejor vet vad dom ska få, om ni vet nåt ni ska få så kan ni skriva här , skulle va kul och veta .
jag själv får väl pengar och lite kläder ,det ända jag har önskat mig ;p
jag är tråk som fan !:P
men skriv gärna om ni vill ;)


Kommentarer
Postat av: amanda

jag tror jag kmr få en ny plattång , parfym o kläder [;

2008-12-24 @ 16:33:42
Postat av: gck

hehe , skriver du efter du har fått dom elr ? :):)

hehe , din plattång är ju skitbra unge ;P

2008-12-25 @ 14:01:17
URL: http://gertacurraj.blogg.se/
Postat av: Nadia

maha , min kamera är på 10.1 megapixlar ;P

2008-12-26 @ 11:00:07
Postat av: gerta

woooho , cooling . (nadia skryt skryt skryt) :P

haha , skämtar bara :P

2008-12-26 @ 18:41:24
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0