stan med mami

hej :)
förlåt för att jag inte är bra på att uppdatera , men idag har jag en anledning , vår cpiga dator har dampat .
så vi har inte kunnat sätta på den elr nånting ,så jag sitter på systers laptop ..
den lär inte funka imon heller verkar det som , men jag bloggar härifrån om det inte funkar tills vi fixar den :)
idag har jag och mami vatt i stan och köpt lite , ida (syster) var oxå med ..
jag köpte två linnen från JC .
en Team Sportia tröja & Team Sportia träningsbrallor ,ska ha på träningen och sådära.
och tights , sen fikade vi :)
annars har jag inte gjort så mycket idag , men vi har hunnit att baka lussebullar ;P
sån tradition nästan varje vecka , haha.
men det är mumms:)
nu ska jag titta runt på lite tokiohotelsidor och sen titta på tv ..
förresten igår vann ju Kevin IDOL , ville tyvärr inte att han skulle vinna faktist men whatever, har ju ändå bara tittat på idol typ tre gånger , fyra med igår;P
skriver mera imon om inte denna dator också cpar ,nejmen :P
puss


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vill ha dem tajtare ;) haha

2008-12-13 @ 23:15:55
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0