shopping :)

Hey !
idag har vi varit i Karlskrona och shoppat , behövs nu lite nya kläder ;)
nu innan jul när man får så mycket kläder med , hehe smart:P
men aja, fick hem lite iaf :)
har vatt duktig och tatt bilder så ni får se , skitdåligt kvalite men min kamera är pajj somsagt så jag tog en gammal skit;P
jag köpte en spetstop på Gina Tricot ,och en grå huvtröja på där oxå.
sen köpte jag ett par tights med dragkedja på H.M , och en grå ganska lång tröja som man kan ha med dom .
sen en annan tjock tröja utan huva men med en jäkla snygg & stor krage , tycker jag då*; P
mössa på H.M , och sen ett par kängor på Skopunkten .'
och i torsdags så köpte syster en BH till mig på H.M så jag tog bild på den med ;P
Sen när vi hade shoppat klart åt vi på donken , och sen åkte vi hem ;P
sen stack jag och sis till byn och köpte lite gott inför kvällen , jag köpte Ben&Jerrys ;P
mumms mumms mumms !
här kommer thaaaaa pics leute ..




jag lovar dom ser inte så snygga ut på bilderna , men dom är mycket snyggare när man har dom på , dom blir lite mer fylligare ni vet:P


grå vanlig tröja , ganska lång när man har den på sig .


mina svarta tight med dragkedja ,tog bara bild på dragkedjan ;P


den ser inte snygg ut på bilden , men skitskön och kragen va somsagt cool ;P


en vanlig huvtröja .


min skitfina spetstop , i love it !


här ser ni mönstret lite iaf .


och bhn jag fick i torsdags .


och min mössa ,ville inte synas på bild ;P

aja ,här har ni mina bilder ,dåliga dessutom . men jag blev rätt nöjd men shoppingen.
nu tycker jag att det skulle vatt bättre om jag satt på mig alla mina nya plagg och tatt bild får att bara ta bild på dom ser dom inte snygga ut ;P
NU SKA JAG HÄMTA B&J i FRYSEN <3<3<3


Kommentarer
Postat av: tove

fiiint :)

2008-12-20 @ 21:37:17
URL: http://toovehlarzzon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0