saturdaaaay ;)

Hey cupcakes ;)
idag vaknade jag ganska tidigt tycker jag , nåt vid elva idag med ;)
för jag pappa , mamma & syster skulle in till stan och titta runt lite i affärerna här !
jag hittade ett par jeans på JC för 350 kr .
ett par örenhängen på Glitter för 80 kr & så köpte jag och sis chips , i typ stora mängder ;P
annars har jag suttit och tittat på en massa OC avsnitt , från episode 1-4 & 5-8 , nu blir jag så sugen på att se fortsättningen , tyvärr har jag den inte :/
tror jag ska ta och köpa alla avsnitt , dom är så sjukt bra ju !
synd bara att serien slutade att visas , sen Marissa dog i filmen blev den sjukt tråkig ju :/:/
aja , får väl kanske beställa alla ;)
nu sitter jag här och käkar massa Grape , fyfan vad gott det är ;P
jag älskar alla citrusfrukter , mums :):)
jag sitter vid syrrans dator och här funkar det att ladda upp bilder , men har tyvärr inte bilderna jag tänkte ladda upp igår på denna dator , ska in på vår andra och se om det funkar senare .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0