plugg plugg och åter plugg !

hey !
min kväll blev plugg , jobbigt som fan!
sista veckan borde vara fritt från plugg :/
men så ska vi ha ett stort AfrikaProv imon ,elr kanske inte stort , men det är ganska svårt .
så jag har pluggat ihjäl mig ! nästan .
nu ska jag äta lite och sen duscha ,hann inte det innan ,och sen åter plugga lite och sen 'nana' ,
tog också en bild så jag kan lägga upp nåt litet ibland , trots jag är fullt slitet , aa ni ser själva på håret och utkletat smink och shit !
kisses and hugs

Kommentarer
Postat av: amanda

du behövde ju inte plugga till detta provet , vi får ju ha böckerna framme ;)

2008-12-16 @ 22:08:49
Postat av: gerta

jo men , det är ju ändå svårt ;P

jag måste ju ha en uppsats i huvet typ som jag kan skriva ner sen , så jag har tänkt på vad jag ska skriva med hjälp av boken :P

2008-12-17 @ 14:56:03
URL: http://gertacurraj.blogg.se/
Postat av: tove

ken är så jävla shysst mot er monica tvingar oss kunna tre länder utan till och islam ! ;'(

2008-12-19 @ 12:59:51
URL: http://toovehlarzzon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0