nyår

hey freunde :)
vaknade klockan halv 6 imorse av hosta , feber och hela skitet typ , snorig och allt !
så idag är inte bästa dagen fast det är nyår , skulle egentligen va med amanda idag , men jag är sjuk somsagt.
som tur väl känns det bättre nu efter att legat i badkaret , druckit typ sådära fem koppar te !:P
när klockan va tio ungefär stack jag , mamma & pappa till stan och handlade inför ikv , dricka , mat o.s.v !
nu har jag precis duschat och tatt på mig lite fint , ska oxå föna håret och ta mamis volymsprej idag med , tyckte det va så fint med volym i håret ;P
sen får jag väl ta och sminka mig lite för jag ser seriöst ut som ett lik just nu !
jag orkar faktist inte blogga egentligen för jag har värsta huvudvärk och känns som om jag snorar ner hela laptopen ;p
om jag hinner ta bild på vad jag har på mig så lägger jag upp senare elr imon .
men bara om jag hinner ;p
aja , ha en underbar nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0