Monday

Hej ;)
vatt i skolan idag , julspelövning och lite annat , sen stack jag hem snabbt och slöade framför tvn .
sedan tränade jag , idag hängde syster med oxå , för att se vem som är bäst;P
nejmen hon har spelat innan mig och sådär , så va det sista gången idag så hon hängde med .
träningen gick helt okej i början sen fick jag skitont i min fot , vettifan vad det va med den ,men för typ en vecka sen så va jag nära på att vricka foten när jag och Lina körde vår fjantdans ;P
det gjorde rejält ont i början då jag hamnade snett ,sen har det gått över men idag på träningen så började det värka som fan!
så jag och syster gick hem lite tidigare för jag kunde ändå inte vara med mer för dom skulle köra lite fys .
sen har jag bara ätit och pluggat .
och huvudvärk har jag oxå så GREAT !
funderar på om jag ska stanna hemma imon , aja .
sen ser jag sliten ut och massa . (fan vad jag ska klaga:P)
aja ,har inte lust att blogga mer ,ska ta en Alvedon och sova .
vi hörs imon , pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0