it´s my birthdaaaay ;:)

Hej :)
vår dator funkar igen , det höll ju länge ;P
härligt att den funkar igen iaf !
Idag är det min födelsedag :):):)
Jag vaknade klockan 11 imorse (ser ni ,jag börjar bli bättre på att inte sova bort halva dagen) , gick upp tittade på Ellen Show och lite program ,sen ringde elin & grattade mig så snackade vi lite och så .
sen stack pappa och handlade till mig tårta .
sen när han va tillbax så började jag och sis att göra tårtan , sen när vi nästan va klara hade bara översta 'botten' kvar så råkade vi ta grädde på den med och  jag som hade tänkt göra th-loggan med grädde på den översta , så vi tog och delade kivi och satte över hela och sen kunde jag göra loggan , haha :P
den blev VERKLiGEN fin ska jag säga , ;P hahaha .
så nu är den gjord ! tog oxå bild på den så jag kan visa er sen :P
sen duschade jag , fönade håret  , lånade oxå mammas volymsprej , så jag har sjukt mycket volym i håret typ , det är faktist ganska snyggt ;p hehe :)
sen när jag va klar stack jag och syster till byn och köpte lite saker , sen när vi kom hem åt vi middag ,tacos :)
sen lite presenter , kläder , pengar , ett par fina öronhängen ;P
och lite småsaker ;);)
ganska nöjd med dagen ;)
nu ska jag tittade på film elr nåt ,puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0