haft tråkit idag :/

fjärde advent idag ;)
julafton på onsdag , inte imon men nästa måndag är det min födelsedag .
och den 31 nyår , häääääärligt :):)
min dag har vatt skitråkig ,har suttit och spelat på datorn ,inte nåt jag ofta gör ,elr jo nu dom senaste dagarna  har jag gjort det men inte annars , och ätit upp min B&J :'(
annars har jag inte gjort nåt alls ,sitter lixom i mina pyjamasbyxor ,haha :P
har inte vatt ute alls idag , det är nog anledningen till huvudvärk som jag har just nu .
jag har tittat på Grinchen , vet ni vad jag kom fram till (nåt alla redan kanske vet;P) att hon lilla Cindy Lue som spelar i Grinchen är Jenny i Gossip Girl :p
haha ,lite smart av mig och kunna se det va ?:);)
har nån annan av er kommit på det än ? :P
hon heter typ Taylor Momsen :P
aaja ,annars sitter jag bara och chattar med amanda lite och tittar runt på bdb .
har skitråk nu med ,får se vad jag gör imon .
hoppas på in till stan ;P
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0