friday

Hey leute :)
Min dag har inte vatt allt för bra , har vatt i skolan .
sen stack jag hem och sen till loovis ,sen mötte stack vi till amanda , gick runt lite med lite folk !
sen stack amanda hem och jag stack sedan till henne för att prata och lite sånt .
'ni fattar säkert inte , inte jag heller;P'
nej men asså vi hade bestämt att va många sen blev det lite konstigt så amanda stack hem , så jag hängde med henne om hon ville snacka elr så ..
'ni fattar fortfarande inte va?:P'
men skitsamma , det va min dag !
tråkig som fan  ;P
men nu sitter jag inne på MSN och snällaste Nadia förklarade typ 5 ord från den nya th låten som kommer ut i vår ..
kommer inte ihåg vad orden va ;P
men det va typ nåt med Alien , haha (ett monster;o) nej men han nämde det i låten tror jag ;P
*fyfan vad dålig jag är på förklara*
fan vad jag längtar tills den kommer ut :(:(

http://www.youtube.com/watch?v=ZO1ZZ_mosxc&eurl=http://tokiohotel.blogg.se/
HÄR HAR Ni EN LiiiiiiiiiTEN BiT :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0