friday

hejhej :)
idag har jag vatt nåt så otroligt trött .
först va det skola , halv nio var det dags att gå till aulan för ännu en julspeluppvisning , den varade till halv tio tror jag , en timma typ .
sen gick vi alla sexor in i matsalen där det va saft och bullar som fika ;P
jag tog en bulle och lite saft , sen så gick vi åter in till aulan för en till uppvisning .
båda gick ganska bra tycker jag , vårt luciatåg/dans gick skitvbra sista gången tycker jag ;P
sen va vi klara med den med,  och det va vår sista uppvisning , sen städade vi och lite sånt .
bytte om till våra vanliga kläder , sen gick vi in i klassrummet, så fick vi lite godis av vår lärare , sen gick vi och käkade gröt :P
jag hanna och emma kom sådära sent till matsalen så då hade fyrorna kommit , och vi satt ju på deras plats.
men vi flyttade oss fan inte ;P
så va det två killar från 4c som satte sig där vid oss , och dom typ sa att vi va duktiga och så skämtade dom skitmycket och massa , jag har fan inte flabbat så mycket som när vi satt där och lyssnade på allt ;P(ni fattar säkert inte ,men svårt att förklara;P)
aja , sen stack vi hem till Emma och satt vi datorn lite och sådära .
sen stack jag och hanna hem till henne för emma skulle in till stan , där va vi så sjukt tråkiga så vi satt under en filt i hennes rum och åt choklad och snackade om typ allt , anledningen till att vi satt under en filt va att vi båda två frös häcken av oss;P
sen följde hon mig en bit sen stack jag hem , när jag kom hem flummade jag runt typ , nejmen jag satte mig vid datorn , kunde inte hålla huvudet uppe typ , sen tittate jag på TV , sen orkade jag inte mer efter tio minuter så jag gick och la mig , sov typ en timme och nu är jag iaf lite mindre trött !:)
sitter här och snackar med friends , och äter soppa !
och så har jag en chipspåse som väntar på mig så , vi hörs imon .
då det blir shopping with family !:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0