fridaay

Hej .
jag skulle egentligen blogga igår , men jag hann inte .
va hos hanna tills klockan 6 nånting , sen kom jag då hem .
duschade ,åt & gjorde lite saker .
hann inte blogga alls :/
gick in snabbt vid datorn så hanna kunde skicka bilderna vi tog som jag ska lägga upp här snart ;P
men somsagt så var jag hos hanna igår , vi va ute och tog lite bilder på klinkaberget ,dom flesta bilderna blev konstiga , sen tog batterierna slut så vi stack tillbax till henne .
påvägen dit sparkade vi på en lyckstolpe. (säkert för att vi va pissed off för att kameran la av när vi va på berget och skulle precis ta en massa bilder;P) , haha ;p
iaf , sen stack vi hem och tog lite bilder där och lyssnade på Holly Dolly song ,hahahahahaha ;p
sen stack jag hem ;p
sen imorse väckte mami mig klockan 11 typ för vi skulle till karlskrona för mera shopping ;);)
hittade en klänning på gina tricot och en tjock huvtröja på gina tricot .
kajal , mascara , och trosor och lite sånt ;)
nu sitter jag här och ska snart upp och ta fram lite gott inför kvällen , (det är ju fredag) , CHiiiiiiPS :);)
lägger upp bilderna i ett annat inlägg , det blir bättre så ;P
det är inte många så ni vet ,men tog lite cambilder när jag kom hem , när jag väl va på lite galet humör efter att ha skrattat och flummat med hanna :P
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0