en outfit .

Hey !
nu har jag både ätit och tittat vilka kläder jag ska ha på julspelet , så lite gjort har jag iaf ;)
jag kom fram till en Outfit som jag ska ha ,jag ska lixom vara presentatör så vi skulle vara lite uppklädda typ .
så jag frågade syster om jag fick låna hennes kavaj och så satte jag ihop nåt , och vår kamera är lite pajj så jag fick ta bild med camen .
man ser iaf lite , säg vad ni tycker om det , skulle vatt bra så jag är helt säker på om jag ska ha det är inte .
sen så ska vi gå luciatåg och sen dansa till låten ;CandyMan - Xtina , kanske redan har sagt men iaf , så ska vi ha nylontights ,elr sådana ,ni fattar nog ;P
och hotpants , svart linne .
kanske lägger upp bild på det med nångång ,får se om jag orkar ;P
men iaf , här har ni bilderna !

här ser ni lite va ?:)


och här med ? :)


och en närbild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0