dagens outfit .

Kör inte ofta med dagens outfit men idag tog syrran några bilder på vad jag hade på mig ;)
Fixade bilderna lite , dom såg lite för tråkiga annars ;P









På dom två första bilderna är det min Mp3 som hänger runt halsen ;P
på mig har jag ; Svart linne (syns inte så mycket , kanske bara liiite ,har den under den gråa tröjan) som kommer från JC .
Grå långtröja från H.M (den jag köpte förra veckan) .
Svart huvtröja med rosa prickar på kommer från Gina Tricot (tog den bara för att jag inte skulle frysa så mycket för jag hade på mig min skinnjacka , väldigt tunn ska ni veta;P)
Skinnjacka - H.M !
Tights från H.M (dom med dragkedja som jag oxå köpte förra veckan)
och mina nya kängor från skopunkten .

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0