badminton in meine herz ;):)

hej ;)
idag har det vart badminton från 9;00 -16;00 , en massa träning :)
vi hade kul tycker jag ;p
jag och brudarna , elin , amanda, hanna , loovis , emma :)
vi spelade singlar , dubbel , och en massa övningar .
sen skulle vi köra 'dubbel-turnering' , då blev jag och amanda ;p
vi kom trea av åtta par ;P
det är ju rätt bra ;p
sen i slutet fotade vi lite med tränarens systemkamera , tog massa flummbilder , alla kommer inte komma upp på hemsidan tyvärr ,han sa att han skulle sätta in typ 3-4 bilder om några dagar , kopierar bilderna och lägger in dom isåfall , så ni får se hur jävla kul vi har på träningarna ;p haha :):)
sen stack vi hem !
när jag kom hem duschade jag och sen åt , och nu sitter jag här och lyssnar på musik och sånt .
har sjukt ont i halsen , huvudet & mår inte alls bra ,fan nu när det är nyår imon med!
aja , hoppas jag mår bättre till imon , skulle kanske va med amanda tror jag ;)
PUSS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0