1 december 2008

Hej :)
har verkligen inget att skriva om dagen , kan säga att min dag bestod av skola och sen försöka läsa ut "Om jag kunde drömma" , jag är på sista kapitlet :(:(
fan den är så jävla bra ;P
sen tränade jag badminton , gick bra :)
sen gick jag in på lite bloggar och sådär så hittade jag denna bild på en tokiohotelsida ..
det ska vara Bills nya tatto , den är ju snygg , elr aa rättså ;P
Nejmen den är snygg ;P;P
det sägs att det ska stå ; Wir hören nie auf zu schreien. Wir kehren zum Ursprung zurück .
iaf , sen när jag kom från träningen hade mami vatt och hämtat ett paket från posten där jultidningsakerna var , och min typ trettonde MP3 är sönder så jag hade tatt en ny på det där med premierna , iaf nu har jag den här och ska snart ladda in massa bra musik på den:) TOKiO HOTEL STAVAS DET ;)<3
och annat såklart :)
ska bara berätta en sak som är ganska onödigt men iaf, jag har typ haft 2 MP4 , och minst 7 MP3 , och jag tar alltid sönder dom efter minst 4 månader , jag köpte min senaste MP3 i juli och den gick sönder i början av november , SUCK !
men nu har jag en ny somsagt ,och det va nåt onödigt men vet inte vad jag ska skriva :P
aja , ni får bilden på bills tatto (OM DET STÄMMER;p)


i think i like it :)

Kommentarer
Postat av: lalalala

Bills nya tatuering är grymt snygg ju! :D

2008-12-07 @ 15:46:07
URL: http://bamseplaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0