torsdag :)

hello cupcakes , som ni ser så har jag inte bloggat på länge nu , har pågått mycket den senaste tiden , med vänner
skola , och allt !
men "i´m back , ofc ;) "
och nu ska jag va lite flitigare hoppas jag :P
aja , idag har jag vatt i skolan , slutat tidigare , halv 2 , gött  :)
sen kom jag hit och käkade , sen tittat på varenda program som pågick idag :P
så uttråkad har jag typ vatt , fult väder med :P om man kan säga "fult" till väder :P
boring  day , men imon ska bli bättre ,i promise , ska till mongosyster och tillbringa fredagen där , får se om det är nån med social som vill va med oss ;)¨
och snart ska jag lyssna på musik (TOKiO HOTEL<,333333) och plugga , engelskaprov imon ;(
seeeeeeyaaa  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0