OKEJ , BRAVO & TOKiO HOTEL ..

trött som fasen är vad jag är idag , ;(
och jag har ingen idé varför :P
iaf , igår va jag uppe sent och lääste massa gamla tidnigar med TH , mys <3
och sen så tog jag bild på min fina tygposter som jag fick av loovis , :]
Idag blir det nog bara att va hemma , och vi har gjort en kladdkaka med . yumm ^^
aja , nu orkar jag faktiist inte skriva så mycket mera , måste smaka kladdkakan och sen kanske gå och lägga mig , jag säger det , jag är helt slut :P
här kommer iaf en bild på tygpostern som jag lovade ..


  

klicka för att se i större format :P


Kommentarer
Postat av: loovis

Haha den blev du glad för va? :D tyg saken :P

2008-08-18 @ 18:05:05
URL: http://looovispetersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0