hej .

hej läsare , har jag ens några läsare ?
jag har inte fått några kommentarer iaf ;'(
kommentera , det är tråkigt att blogga utan några kommentarer ;o
iaf , nu sitter jag här och skriver med loovis , och imon sticker jag , loovis amanda & elin till stan och shoppar lite nytt for school ..
gud , imon är sista dagen i detta sommarlov :'(:'(
iaf , imon ska jag vakna klockan 9 , har inget val , om jag inte ställer klockan till 9 så blir jag ändå väckt av loovis så , same shit ..
sen tar jag och loovis bussen in till stan klockan 11;10 tror jag det va ? ;P
och elin & amanda cyklar , har ingen idé varför inte alla åker buss ..
jag måste oxå köpa nåt till loovis imon , her birthday you now? :P
massa engelska idag da :]
iaf, nu ska jag gå och lägga mig , och detta inlägg blev dötråkiigt :P
kommentera mina inlägg nu ;(
puss och kram , hörs imon
.<3

Kommentarer
Postat av: Loovis

Jag älskar dej, även om du inte kommenterar <3 (a.

2008-08-18 @ 23:17:44
URL: http://looovispetersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0