Bilder från resan x)

vi börjar med lite bilder , sen kan jag ta mera sen :P



på vägen dit , vilar lite i Italien . ( var smått sjuk där )


syster sover på färjan från trelleborg till tyskland ...


hotellet vi bodde på i Österrike ..


jag och syster , första dagen i Italien , solen lyste inte , men det var jättevarmt !'!


nån konstig bild i Italien , sisen tog den .. (vet inte ens varför jag la in den ;o)


me and sis <3


me like <3


jag och kusin , ( precis vaknat ) :P


dag 3 , min bränna redan då :]


jag och nån där :P vettifan vem det var , hon hette Diana typ , 9 år :P


jag och sis , <3

det får räcka , lägger upp mera när jag har tid .


Kommentarer
Postat av: Mongosyster

fan jag har saknat dej mongosyster <33 (:

2008-08-14 @ 14:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0