torsdag ,

Hej !

idag har jag vatt i skolan , vi hade ett jättestort NationelltProv idag också , det va NationellaProven det , nu har vi inga mer på ett tag , usch kommer ihåg hur nervös jag var när vi skulle ha vårt första . Jag tycker att dom har vart rätt lätta, eller kanske inte alla , t.e.x MATTEN .
men nu är det iaf klart ;]
Idag har oxå vatt soligt ute , så har spelat fotboll & hoppat hopprep på rasterna , haha :]
nu har jag precis ätit och ska väl ut och ta en promenad eller nåt sånt .
Och en JÄTTEBRA nyhet är att vår älskade Bills röst har inte förendrats , eller så stod det iallafall .
Så himla sköönt att han ska få stå på scen redan i Maj , fast Hovet konserten i Sverige är ju inställd helt nu .
Och i Tisdags så va jag inne på TH-chatten på Stardoll .
Chatten började elva på kvällen så jag var ihjältrött i skolan igår .
Men det var värt det .
Nu ropar mamma att vi ska äta .
Puss ..
           / gerta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0